LedStore.fi Reilut toimitusehdot

LedStore.fi toimitusehdot ovat reilut muutenkin kuin pituudeltaan. Pakko ei ole lukea, mutta täältä selviää miten tilaus etenee.

Tilauksen tekeminen

  • Tilaaminen onnistuu 24/7. Toimi kuitenkin nopeasti, tavara on kaupaksi menevää sorttia. Tuotteen loppuessa kesken, toimitusaika on keskimäärin 4 viikkoa. Tällöin varastotilannesaldon tilalla lukee tuotteen tiedoissa, Ei varastossa
  • Liike on avoinna joka arkipäivä vähintään ajalla 8.30-15.30. Asiakaspalvelu myymälässä vastaa puhelimeen aukioloaikoina numerossa 045 251 4510 ja sähköpostitse  myynti@ledstore.fi . Saat lisätietoja tuotteista ja oikean valaisimen valinnasta ilmaisesta valaistusneuvonnasta 050 598 7101 tai info@ledstore.fi (neuvonta avoinna 9-17). Saat palvelua aina ihmiseltä ihmiselle myös chatissamme. Roboteille ehdit soittaa myöhemminkin. Jos tarvitset apua valaistuksen suunnitteluun tai meiltä ostamiesi valaisimien asennukseen ole rohkeasti yhteydessä.

  • Voit maksaa tilauksen suoraan omassa verkkopankissasi (Aktia, DanskeBank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nordea, Osuuspankki, POP Pankki, Säästöpankit, S-Pankki, Ålandsbanken) Svea Payments (ent. Maksuturvan) kautta. Luottokortilla (Visa, Mastercard, American Express, Discover card) maksaessasi maksunvälitys tapahtuu Paypalin kautta. Halutessasi voit valita myös postiennakon tai maksaa noudon yhteydessä myymälässämme Vantaan Koivuhaassa.

 

Tilausten käsittelyssä olemme nopeita

  • Käsittelemme ja lähetämme samana päivänä tilaukset, jotka ovat tulleet arkisin ennen kello 12.00. Ruuhka-aikoina käsittelemme tilaukset saapumisjärjestyksessä mahdollisimman ripeästi, yleensä viimeistään seuraavana päivänä.

  • Toimitamme varastosta tuotteet joka arkipäivä ja ne ovat Postnordilla tai Netluxilla perillä useimmiten 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta.

  • Tarvittaessa käytämme myös nopeampia toimituspalveluita. Ole yhteydessä näistä toimitustavoista tilauksen yhteydessä meihin.

  • Tilaustuotteiden ja varastosta loppuneiden tuotteiden toimitusaika-arvion ilmoitamme yleensä seuraavana arkipäivänä kello 12.00 mennessä. Jos sinulla on kiire, voit soittaa tai laittaa viestiä suoraan asiakaspalveluumme.

  • Saat tilausvahvistuksen tilauksen käsittelyn yhteydessä.

  • Jos valitsit toimitustavaksi noudon, ilmoitamme sähköpostilla tai tekstiviestillä, kun tilaus on valmis noudettavaksi. Varastossa olevat tuotteet ovat noudettavissa useimmiten viimeistään seuraavana aamuna, useimmiten heti.

  • Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, jossa on kuljetusliikkeen seurantakoodi, jolla voit seurata tilauksen etenemistä. Jos sinulla on kysymyksiä tilaukseesi liittyen tai haluat muuttaa sitä ennen toimituksta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai meilitse.

 

Toimitushinnat, toimitustavat ja reklamaatiot

  • Noutaminen myymälästämme osoitteesta Mesikukantie 16, 01300 Vantaa on maksutonta. Noutaminen on mahdollista maanantaisin ja perjantaisin kello 8.30-15.30 välillä, tiistaista torstaisin klo 17 saakka ja lauantaisin klo 10-14, tai sopimuksen mukaan muina aikoina. Ajantasaiset aukiolot löytyvät verkkosivultamme ja Googlesta, esim. loma-aikoina ja pyhinä. Jos tilaus on jo maksettu, niin valmistaudu näyttämään maksusuorituksen tiedot. Voit myös maksaa paikan päällä joko käteisellä, kortilla (Visa, Master), tai lähimaksulla kuten Google pay, Samsung pay, Apple pay (kortti, puhelin, kello). Emme pidä myymälässä käteistä, joten varaathan tasarahan :)

  • Toimituksista Postnord pakettiautomaattiin tai Postnordin noutopisteisiin kautta maan veloitamme postikuluna 7,90 €. (Pidätämme oikeuden hinnan ja kuljetusfirman muutoksiin todellisten kulujen kasvaessa.) 

  • Kotiinkuljetuksesta Postnordin kautta veloitamme 19,90 €. (Pidätämme oikeuden hinnan ja kuljetusfirman muutoksiin todellisten kulujen kasvaessa.)

  • Isoimmat tuotteet (175 cm tai suurempi) tarvitsevat erityishuomiota kuljetuksessa, jolloin ne lähtevät meiltä merkinnällä suuri ja särkyvä. Ne toimitetaan aina kotitoimituksena. Hinta 59,00 €. (Pidätämme oikeuden hinnan ja kuljetusfirman muutoksiin todellisten kulujen kasvaessa.)

  • Rahdit, kuten teholava (kaikkialle Suomeen) kysy hinta.

  • Yritysasiakkaiden toimitustavaksi voidaan valita Postnord Express. Toimitus virka-aikana toimipisteeseen. Veloitus 12,90 €. (Pidätämme oikeuden hinnan ja kuljetusfirman muutoksiin todellisten kulujen kasvaessa.)

  • Postitetuista, noutamatta jääneistä tilauksista veloitamme rehellisen kulun joka on lähetyskulu + kuljetusyhtiön meiltä veloittama palautuskulu. Tyypillisesti se on 20 €. Myymälästä noutamatta jääneitä tilauksia varaamme asiakkaalle 14 vrk. Pyynnöstä voimme varastoida maksettuja tuotteita pidempäänkin.

  • Viallisesta tai kuljetuksessa rikki menneestä pakkauksesta tai tuotteesta reklamoit parhaiten ottamalla kuljetuksen vastaan, valokuvaamalla virheet sekä tuotteesta että pakkauksesta, ja olemassa yhteydessä reklamaatiot@ledstore.fi. Tee tämä kolmen päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta, niin saamme asian tuoreeltaan eteenpäin ja uuden lähetyksen sinulle matkaan.

 

14 vuorokauden tyytyväisyystakuu verkkokauppaostoksille

  • Verkkokauppatilauksilla on 14 vuorokauden tyytyväisyystakuu.

  • Saat palauttaa tai vaihtaa tuotteen helposti Postin asiakaspalautuksena. Koskee asentamattomia alkuperäisessä myyntipakkauksessa olevia tuotteita, ilman pakettiin tai tuotteeseen kirjoitettuja tai kiinnitettyjä merkintöjä. Huomaa, että veloitukseton palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita, jotka on valmistettu erikseen asiakkaan toiveen mukaan.

  • Ole aina yhteydessä asiakaspalveluumme ennen palauttamista, että pystymme hyvittämään maksun ja antamaan ohjeet ilmaiseen palautukseen. Kotiin toimitettujen tuotteiden postimaksua emme palauta. Teemme hyvityksen 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Jos tuotteessa havaitaan puutteita, olemme sinuun yhteydessä.
     
  • Asiakaspalvelumme palvelee vaihtojen ja palautusten osalta sähköpostitse osoitteessa reklamaatiot@ledstore.fi.

  • Myymälässä tehdyissä ostoksissa ei ole automaattisesti vaihto- tai palautusoikeutta. Jos olet epävarma tuotteen sopivuudesta, niin muista pyytää tuote / tuotteet avokaupalla. Tyypillisesti myönnämme 7 vrk vaihto-oikeuden avokaupassa. Olemme joustavia. Yli 7 vuorokauden avokaupoissa saatamme sopia erikseen asiakkaan kanssa kaupan purkautuessa palautussummasta, joka on alle 100% tuotteen ostohinnasta. Tämä siksi, että tuotteet eivät ole avokauppatilanteessa meillä myytävissä, vaan asiakkaan luona odottamassa lopullista ostopäätöstä.

  • Myymälästä voit noutaa myös mallivalaisimen / -valaisimia, jolloin voit kokeilla tuotetta ennen ostopäätöksen tekemistä. Muista käsitellä mallivalaisinta varoen, ettei siihen tule vaurioita ja se voidaan vielä myydä tarvittaessa edelleen. Vaurioituneesta tai palauttamatta jätetystä tuotteesta joudumme veloittamaan tuotteen hinnan.

 

Tuotetakuu

  • Myymillämme tuotteilla on tuotteesta riippuen 2, 3, 5 tai 7 vuoden takuu. Ajantasaiset takuut selviävät parhaiten kuvastosta ja verkkosivulta.

  • Takuuehtona on, että valaisimet ovat ammattimaisesti sähkömiehen kytkemät, jos valaisimen asennus sitä vaatii.

  • Valonauhan heikkovirtakytkennän ei tarvitse olla sähkömiehen tekemä. Suosittelemme kuitenkin käyttämään sähkömiestä kaikissa kytkennöissä, jotta vältät tuotteiden vaurioitumisen.

  • Led-nauha tulee AINA kiinnittää alumiiniprofiiliin tai muuhun hyvin lämpöä johtavaan materiaaliin. Takuu ei kata väärin asennettuja led-nauhoja!

  • Myönnämme kuluttaja-asiakkaille on-site-tuotetakuun tuotteen ensimmäisen vuoden aikana, joka on lisäturvana myös siinä tapauksessa että tuote vikaantuu ja vaihdosta syntyy sähköasentajakuluja. Kaikissa takuuasioissa edellytämme, että asiakas on ensin yhteydessä meihin.
  • Yritys- ja tukkuasiakkaille myönnämme pyynnöstä tuotteiden STUL-takuun. STUL-takuu on mainittava tarjouspyynnössä.

 Riita-asiat

Jos käy niin, että lamppukaupoissa tulee syystä tai toisesta riitaa, niin kuluttajan tukena on aina Kilpailu- ja kuluttajaneuvonta, jonka puoleen kääntyä. Pyrimme sovittelemaan kaikki erimielisyydet ja väärinymmärrykset asiakkaiden kanssa, ja meihin luotetaan valaistusasioissa.

Maksutavat

Käytössämme ovat suomalaisille tutut maksutavat luottokortista verkkopankkimaksuun. Voit maksaa myös mobiilimaksutavoilla tai

suoraan Paypal-tililtäsi.

Luottokorttimaksu (Paypal)

Luottokortilla (Visa, Mastercard, American Express, Discover card) maksaessasi maksunvälitys tapahtuu Paypalin kautta. Käytössäsi ovat credit ja debit puoli.

Jos käytössäsi ei ole vielä Paypal-tiliä, valitse maksusivulla ”Create a PayPal account”. Syötä vaadittavat tiedot ja valitse salasana. Paypal-tili on täysin ilmainen ja sen kautta voit maksaa tuhansissa verkkokaupoissa ympäri maailmaa.

Verkkopankkimaksu (Paytrail)

Voit maksaa tilauksen suoraan verkkopankissasi (Aktia, DanskeBank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nordea, Osuuspankki, POP Pankki, Säästöpankit, S-Pankki, Ålandsbanken) kautta.

 

Käteisellä tai kortilla

Maksun voit hoitaa myös noudettaessa joko käteisellä, kortilla (Visa tai Master) tai lähimaksulla kuten Apple ja Google pay. Emme pidä liikkeessä juurikaan käteistä.

 

LedStore.fi:n rekisteriseloste

 

 

© Lamppukauppa Led Store Oy. 2022 All Rights Reserved