LedStore.fi Reilut toimitusehdot

LedStore.fi toimitusehdot ovat reilut muutenkin kuin pituudeltaan. Pakko ei ole lukea, mutta täältä selviää miten tilaus etenee.

Tilauksen tekeminen

  • Tilaaminen onnistuu 24/7. Toimi kuitenkin nopeasti, tavara on kaupaksi menevää sorttia. Tuotteen loppuessa kesken, toimitusaika on keskimäärin 4 viikkoa. Tällöin varastotilannesaldon tilalla lukee tuotteen tiedoissa, Jälkitoimitus
  • Liike on avoinna joka arkipäivä vähintään ajalla 8.30-15.30. Saat lisätietoja tuotteista tai oikean valaisimen valinnasta ilmaisesta valaistusneuvonnasta 050 598 7101 tai info@ledstore.fi (neuvonta avoinna 9-17). Saat palvelua aina ihmiseltä ihmiselle myös chatissamme. Roboteille ehdit soittaa myöhemminkin. Jos tarvitset apua valaistuksen suunnitteluun, ole rohkeasti yhteydessä.

  • Voit maksaa tilauksen suoraan omassa verkkopankissasi (Aktia, DanskeBank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nordea, Osuuspankki, POP Pankki, Säästöpankit, S-Pankki, Ålandsbanken) Svea Payments (ent. Maksuturvan) kautta. Luottokortilla (Visa, Mastercard, American Express, Discover card) maksaessasi maksunvälitys tapahtuu Paypalin kautta. Halutessasi voit valita myös postiennakon tai maksaa noudon yhteydessä myymälässämme Vantaan Koivuhaassa.

 

Tilausten käsittelyssä olemme nopeita

  • Käsittelemme samana päivänä tilaukset, jotka ovat tulleet arkisin ennen kello 12.00.

  • Toimitamme varastosta tuotteet joka arkipäivä ja ne ovat Postnordilla tai Netluxilla perillä useimmiten 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta.

  • Tarvittaessa käytämme myös nopeampia toimituspalveluita. Ole yhteydessä näistä toimitustavoista tilauksen yhteydessä meihin.

  • Tilaustuotteiden ja varastosta loppuneiden tuotteiden toimitusajan ilmoitamme seuraavana arkipäivänä kello 12.00 mennessä.

  • Saat tilausvahvistuksen tilauksen käsittelyn yhteydessä.

  • Jos valitsit toimitustavaksi noudon, ilmoitamme sähköpostilla tai tekstiviestillä, kun tilaus on valmis noudettavaksi. Varastossa olevat tuotteet ovat noudettavissa useimmiten viimeistään seuraavana aamuna, useimmiten heti.

  • Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, jossa on kuljetusliikkeen seurantakoodi, jolla voit seurata tilauksen etenemistä.

 

Toimitushinnat, toimitustavat ja nouto myymälästä

  • Noutaminen myymälästämme osoitteesta Mesikukantie 16, 01300 Vantaa on maksutonta. Noutaminen on mahdollista maanantaisin ja perjantaisin kello 8.30-15.30 välillä, tiistaista torstaisin klo 17 saakka ja lauantaisin klo 10-14, tai sopimuksen mukaan muina aikoina. Ajantasaiset aukiolot löytyvät aina Googlesta, esim. loma-aikoina ja pyhinä. Jos tilaus on jo maksettu, niin valmistaudu näyttämään maksusuorituksen tiedot. Voit myös maksaa paikan päällä joko käteisellä, kortilla (Visa, Master), tai lähimaksulla kuten Google pay, Samsung pay, Apple pay (kortti, puhelin, kello). Emme pidä myymälässä käteistä, joten varaathan tasarahan :)

  • Toimituksista Postnord pakettiautomaattiin tai Postnordin noutopisteisiin kautta maan veloitamme postikuluna 7,90 €.

  • Kotiinkuljetuksesta Postnordin kautta veloitamme 19,90 €.

  • Isoimmat tuotteet (175 cm tai suurempi) tarvitsevat erityishuomiota kuljetuksessa, jolloin ne lähtevät meiltä merkinnällä suuri ja särkyvä. Ne toimitetaan aina kotitoimituksena. Hinta 39,00 €.

  • Rahdit, kuten teholava (kaikkialle Suomeen) kysy hinta.

  • Yritysasiakkaiden toimitustavaksi voidaan valita Postnord Express. Toimitus virka-aikana toimipisteeseen. Veloitus 12,90 €.

  • Postitetuista, noutamatta jääneistä tilauksista veloitamme rehellisen kulun joka on lähetyskulu + kuljetusyhtiön meiltä veloittama palautuskulu. Tyypillisesti se on 20 €. Myymälästä noutamatta jääneitä tilauksia varaamme asiakkaalle 14 vrk. Pyynnöstä voimme varastoida maksettuja tuotteita pidempäänkin.

 

14 vuorokauden tyytyväisyystakuu verkkokauppaostoksille

  • Verkkokauppatilauksilla on 14 vuorokauden tyytyväisyystakuu.

  • Saat palauttaa tai vaihtaa tuotteen ilman turhanpäiväistä väittelyä helposti Postin asiakaspalautuksena. Koskee asentamattomia alkuperäisessä myyntipakkauksessa olevia tuotteita, ilman pakettiin tai tuotteeseen kirjoitettuja merkintöjä.

  • Ole aina yhteydessä asiakaspalveluumme ennen palauttamista, että pystymme hyvittämään maksun ja antamaan ohjeet ilmaiseen palautukseen.
     
  • Asiakaspalvelumme palvelee vaihtojen ja palautusten osalta sähköpostitse osoitteessa reklamaatiot@ledstore.fi.

  • Myymäläostoksissa ei ole automaattisesti vaihto- tai palautusoikeutta. Jos olet epävarma tuotteen sopivuudesta, niin muista pyytää tuote / tuotteet avokaupalla. Tyypillisesti myönnämme 7 vrk vaihto-oikeuden avokaupassa. Olemme joustavia. Yli 7 vuorokauden avokaupoissa saatamme sopia erikseen asiakkaan kanssa kaupan purkautuessa palautussummasta, joka on alle 100% tuotteen ostohinnasta. Tämä siksi, että tuotteet eivät ole avokauppatilanteessa meillä myytävissä, vaan asiakkaan luona odottamassa lopullista ostopäätöstä.

  • Myymälästä voit noutaa myös mallivalaisimen / -valaisimia, jolloin voit kokeilla tuotetta ennen ostopäätöksen tekemistä. Muista käsitellä mallivalaisinta varoen, ettei siihen tule vaurioita ja se voidaan vielä myydä tarvittaessa edelleen. Vaurioituneesta tai palauttamatta jätetystä tuotteesta joudumme veloittamaan tuotteen hinnan.

 

Tuotetakuu

  • Myymillämme tuotteilla on tuotteesta riippuen 2, 3, 5 tai 7 vuoden takuu. Ajantasaiset takuut selviävät parhaiten kuvastosta ja verkkosivulta.

  • Takuuehtona on, että valaisimet ovat ammattimaisesti sähkömiehen kytkemät, jos valaisimen asennus sitä vaatii.

  • Valonauhan heikkovirtakytkennän ei tarvitse olla sähkömiehen tekemä. Suosittelemme kuitenkin käyttämään sähkömiestä kaikissa kytkennöissä, jotta vältät tuotteiden vaurioitumisen.

  • Led-nauha tulee AINA kiinnittää alumiiniprofiiliin tai muuhun hyvin lämpöä johtavaan materiaaliin. Takuu ei kata väärin asennettuja led-nauhoja!

  • Myönnämme kuluttaja-asiakkaille on-site-tuotetakuun tuotteen ensimmäisen vuoden aikana, joka on lisäturva myös siinä tapauksessa että tuote vikaantuu ja vaihdosta syntyy sähköasentajakuluja.
  • Yritys- ja tukkuasiakkaille myönnämme pyynnöstä myös tuotteiden STUL-takuun. STUL-takuu mainittava tarjouspyynnössä.

 Riita-asiat

Jos käy niin, että lamppukaupoissa tulee syystä tai toisesta riitaa, niin kuluttajan tukena on aina kuluttajariitalautakunta, jonka puoleen kääntyä. Pyrimme sovittelemaan tietysti kaikki erimielisyydet asiakkaiden kanssa, ja meihin luotetaan valaistusasioissa.

Maksutavat

Käytössämme ovat suomalaisille tutut maksutavat luottokortista verkkopankkimaksuun. Voit maksaa myös mobiilimaksutavoilla tai

suoraan Paypal-tililtäsi.

Luottokorttimaksu (Paypal)

Luottokortilla (Visa, Mastercard, American Express, Discover card) maksaessasi maksunvälitys tapahtuu Paypalin kautta. Käytössäsi ovat credit ja debit puoli.

Jos käytössäsi ei ole vielä Paypal-tiliä, valitse maksusivulla ”Create a PayPal account”. Syötä vaadittavat tiedot ja valitse salasana. Paypal-tili on täysin ilmainen ja sen kautta voit maksaa tuhansissa verkkokaupoissa ympäri maailmaa.

Verkkopankkimaksu (Paytrail)

Voit maksaa tilauksen suoraan verkkopankissasi (Aktia, DanskeBank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nordea, Osuuspankki, POP Pankki, Säästöpankit, S-Pankki, Ålandsbanken) kautta.

 

Käteisellä tai kortilla

Maksun voit hoitaa myös noudettaessa joko käteisellä tai kortilla (Visa tai Master). Suosimme korttimaksuja, koska emme pidä liikkeessä paljoa käteistä.

 

LedStore.fi:n rekisteriseloste

 

 

© Lamppukauppa Led Store Oy. 2021 All Rights Reserved